Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Masážní přístroj na oči slibuje zázrak, zázrakem je spíš získat zpět peníze

 
pondělí, 16. května 2016, 11:23

Masážní přístroj OptiMaskPro slibuje mimo jiné zlepšení zraku a zmírnění bolesti hlavy, je tudíž lákavou nabídkou zvláště pro ty, kteří trpí zmíněnými zdravotními obtížemi. Brzy se však ukáže, že se slibované účinky nedostaví, spíše se objeví nové potíže. A získat zpět peníze je téměř nemožné.

„Více než 100 oklamaných spotřebitelů už kvůli tomuto výrobku vyhledalo pomoc naší poradny. Koupili si údajně zázračný přístroj na oči prostřednictvím webových stránek www.optimaskpro.com, které jsou kompletně v českém jazyce, ačkoliv prodejce, společnost OptiMaskPro LLC, sídlí v Los Angeles. Kupní cena činí 1030 korun a je hrazena při převzetí zboží od kurýra,“ uvádí Lukáš Zelený, vedoucí právního oddělení dTestu.

První informace, která se návštěvníkům stránek zobrazí, je patnácti minutami limitovaná nabídka k objednání posledních 11 kusů na skladě. Obnovením stránky běží časomíra od začátku a „záhadně“ dojde k navýšení zásob. Jedná se tak o ukázkový příklad nekalé praktiky ovlivňující rozhodování nakupujícího.

Prodejce popisuje výrobek OptiMaskPro jako magnetický akupunkturní masážní přístroj na partie kolem očí, který má nahradit jemné prsty maséra. Pravidelné masáže mají zbavit uživatele pocitu únavy, bolesti hlavy, nespavosti a váčků pod očima. A nejen to, dokonce prý nebudou už zapotřebí ani brýle či kontaktní čočky, protože masážní přístroj výrazně zlepší zrak. Tyto vlastnosti výrobku jsou podloženy falešnými recenzemi vymyšlených uživatelů Facebooku.

Po prvním použití výrobku je však jasné, že se slibované účinky nedostaví. Ti, kdo si OptiMaskPro zakoupili, popisují, že místo uklidňující masáže se kvůli vibracím a hluku, které přístroj produkuje, dostavila pouze bolest hlavy. „Na zákazníky však čeká další překážka, pokud se rozhodnou odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů nebo přístroj reklamovat. Společnost nereaguje na e-maily, telefonní číslo je nedostupné a zboží lze vrátit pouze na adresu v USA. Domoci se svých práv se tak pro spotřebitele stává téměř nemožné,“ varuje Lukáš Zelený.

Pokud jste si již zboží z tohoto e-shopu objednali, neměli byste zásilku od kurýra přebírat, protože v tom okamžiku za ni musíte zaplatit. Poté je nutné na e-mailovou adresu prodejce zaslat oznámení, že rušíte objednávku. Teprve tím zanikají všechna práva a povinnosti plynoucí z kupní smlouvy.

Tisková zpráva
 


 

Kam dál?

Pozor na falešné inzeráty na domácí mazlíčky

pátek, 22. dubna 2016, 07:54

Hodláte si pořídit domácího mazlíčka? Pak jistě procházíte i inzeráty na internetu. Při prohlížení přehršle fotografií...

Co kam patří? Třídit odpad není jednoduché

pondělí, 4. dubna 2016, 08:02

Stále více lidí se zabývá tříděním odpadu a aktivně se zapojuje. Co ale například s posmrkaným kapesníčkem, zrcadlem nebo...

Cyklistická sezona začíná. Zkontrolujte technický stav svého bicyklu

sobota, 2. dubna 2016, 17:16

Každoročně utrpí několik cyklistů zranění vinou špatného technického stavu jízdního kola. Zranění mohou být i vážná. Pravidelná...

RECEPT: Víte, proč se na Velikonoce peče zrovna beránek?

neděle, 27. března 2016, 13:46

K Velikonocům - nejdůležitějším křesťanským svátkům - neodmyslitelně patří pečení beránka. Proč se ale peče zrovna beránek? Jaká...

 

Komentáře

 

Napište nám

Nejčtenější

  • Kdosi vyhodil na ulici novopečenou psí...

  • Město zničilo bezdomovcům lesní ubytování,...

  • Zdrogovaný Polák ujížděl policistům. Luxusní...

  • Nechcete se dívat v cirkusech na medvědy a...

Reklama
 
 

O čem píše Drbna.cz

Sluchátka jsou součástí telefonu, rozhodl soud a nařídil prodejci vrátit peníze

Domoci se svého práva bývá někdy složité. Příkladem může být spor z nedávné doby. Zákaznice po třetí reklamaci nefunkčních sluchátek, které byly zakoupeny společně s novým telefonem, žádala o odstoupení od smlouvy. Prodejce však jejímu požadavku nevyhověl. Celý spor proto skončil až u soudu. Ten nakonec rozhodl ve prospěch zákaznice a nařídil prodejci vrátit přes 18 tisíc korun.

Poloviční Japonec u vás bojuje proti islámu? Takové „úlety“ mají i jinde, říká muslimská socioložka

„Brexit vyslal signál, že rasistické a xenofobní chování se bude tolerovat,“ shrnuje své vlastní zkušenosti muslimky žijící ve Velké Británii socioložka Amina Easat-Daasová z univerzity v Leedsu. Nová studie, na které se podílela, se snažila najít kořeny islamofobie v různých evropských státech. Řadu konkrétních závěrů nabízí i pro Česko.

Padlý voják a kynolog z Hrádku pracoval srdcem, říká podplukovník Andrej Vítek

Zesnulý voják Tomáš Procházka, který padl při útoku v Afghánistánu, byl výborným vojákem, kynologem, ale také parťákem pro své kolegy.