Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Bazar Báry Basikové zavítá letos poprvé do radničního sklípku

 
pátek, 23. května 2014, 17:51

Už potřetí zavítá pod Ještěd benefiční bazar Báry Basikové, který letos poprvé najde zázemí v prostorách radničního sklípku. Celá akce je koncipována jako jeden veliký bazar, který zastřešuje známá česká zpěvačka populární hudby a maminka tří dětí Bára Basiková. Bazar se veřejnosti otevře v sobotu hodinu před polednem.

„Projekt vznikl na základě brainstormingu tří kamarádek, které milují vintage a modu a nestydí se lovit unikátní kousky i ve "skříních celebrit" s cílem udělat si radost za málo peněz,“ popsala organizátorka bazaru Martina Motshagen.

Výtěžek z akce podpoří dobrou věc. „Cílem sobotního projektu je podpořit také lidovou tvořivost, konkrétně stavbu kašny „Čurajícího voříška“ v Kryštofově Údolí. Bára Basiková je velikou obdivovatelkou orlojáře a betlémáře pana Martina Chaloupky a rozhodla se projekt svou tváří podpořit,“ dodala organizátorka.

V letošním roce převzal záštitu nad bazarem náměstek primátorky Kamil Jan Svoboda. „Je mi ctí, že jsem mohl převzít záštitu na Benefičním bazarem Báry Basikové. Nejen tahle aktivita ukazuje, že Bára je nejen skvělá zpěvačka - zároveň je to i člověk s velkým srdcem na správném místě. Věřím, že se akce vydaří a budeme na ni moci v příštích letech navázat,“ uzavřel náměstek.

Do šatníku Báry Basikové budete moci nahlédnout už tuto sobotu. Dveře radničního sklípku se otevřou v jedenáct hodin dopoledne a to přesně na šest hodin.

Vizitka autora

 

Michael Daněk

šéfredaktor projektu Drbna
kontakt: sefredaktor@drbna.cz

Liberecká Drbna je v pořadí třetím z regionálních zpravodajských webů projektu Drbna.cz

 

Kam dál?

Do Hanychova nepojedou tramvaje. Na týden je nahradí autobusy

pondělí, 7. října 2013, 15:38

Liberečáci, opět se připravte na tramvajovou výluku. Od nadcházející soboty do neděle 20. října se nedostanete tramvají do...

Starostka Višňové: Voda opadla, teď budeme řešit komáry

středa, 26. června 2013, 11:25

Zatímco hladiny řek v noci z úterý na středu začaly klesat, starostové obcí řeší další problémy spojené s povodněmi, které...

Vraťte se do historie Ještědu. Slaví už 40 let

pondělí, 24. června 2013, 07:00

Výstavu, která vám umožní nahlédnout do historie horského hotelu a vysílače na Ještědu, přichystali v Severočeském muzeu v...

Neohrožený sympaťák z reklamy je tak trochu od nás

sobota, 22. června 2013, 16:00

Není vám ten chlápek v reklamě na pivo Radegast povědomý? Nebo se mi to jenom zdá? No, kdo se nezeptá, ten se nic nedozví. Už...

 

Komentáře

 

Napište nám

Nejčtenější

  • Policie zadržela dva mladíky. Distribuovali...

  • Měří, nebo neměří? V Liberci se opět řeší...

  • FOTO, VIDEO: NA Kunratické shořela stodola....

  • FOTO, VIDEO: Konec objížděk do Jablonce. ...

 
 

O čem píše Drbna.cz

Začínají platit nová unijní pravidla pro ochranu osobních údajů

Nová pravidla EU o ochraně osobních údajů (GDPR), které mají pomoci hájit práva občanů proti zneužívání jejich osobních dat, dneškem nabyla účinnosti. Týkají se veřejných institucí i firem a společností, které nakládají s osobními údaji svých zákazníků či zaměstnanců. Kritici GDPR ale tvrdí, že nová pravidla jsou příliš byrokraticky náročná a v některých případech nejednoznačná.

Policie podle České televize zadržela muže podezřelého z napadení Kvitové

Podle informací České televize policisté zadrželi muže, který je podezřelý z předloňského napadení tenistky Petry Kvitové. S informací přišla veřejnoprávní televize, policisté se k podrobnostem zatím nevyjadřují.

Studie o vlivu fanoušků potvrdila existenci „12. muže na hřišti“

Studie vypracovaná sportovními psychology pro společnost Mastercard, sponzora Ligy mistrů UEFA, zjistila, že fanoušci skutečně dokážou být „12 mužem na hřišti“. Hlasitá podpora z tribun a mávání klubovými vlajkami a šálami dokáže ovlivnit duševní rozpoložení fotbalistů a zvýšit jejich úsilí až o osm procent. Když se vezme v potaz dopad na všech 11 hráčů týmu, odpovídá takové navýšení prakticky hráči navíc. Finalisté letošní Ligy mistrů, Liverpool a Real Madrid, tak budou mít i tajnou zbraň: své fanoušky.