Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Kuriózní pojistné události? Třeba hýždě popálené zapalovačem

 
pátek, 27. září 2013, 08:30

Někdy až neskutečné příběhy si musí vyslechnout likvidátoři škod a operátoři v pojišťovnách. Popálené hýždě od zapalovače, nehoda neviditelného auta nebo hlášení o třech zakouslých slepicích. To je jen zlomek toho, s čím se pojišťováci setkávají. Ty nejzajímavější vám pro zpestření pátku přinášíme.

Hlášení klienta:
Příčina vzniku škody: Asi nedopatřením. Stručný popis vzniku škody: Uklízečka utírala prach. Když se natahovala, spadlo koště, které rozbilo sklo. Utíráním také sepla mikrovlnku. Uvnitř byl rohlík, který shořel a mikrovlnka vyhořela.

Hlášení klienta:
Kouřili jsme vodní dýmku a dcera dala zbytek uhlíku na balkon. Ve tři ráno se ozvala obrovská rána, okno prasklo a za ním půlmetrové plameny! V rozespalosti jsem myslela, že to jsou snad teroristi! Ale vždyť bydlíme ve 4 patře... Nicméně jsem oheň uhasila, málem u toho ještě zašlápla našeho pejska a pak do rána moc nespala. To ze strachu, jestli jsem to uhasila dobře. Tu spoušť bych vám za denního světla nepřála vidět!

Hlášení klienta:
Stál jsem na křižovatce a dával přednost vozidlům na hlavní silnici. Najednou, kde se vzalo, tu se vzalo, přijelo neviditelné auto, narazilo do mého vozidla a zase zmizelo.

Hlášení klienta:
Paní při snaze zaparkovat nabořila nejdřív jeden a následně i druhý vůz. Když pochopila, že se na vybrané místo nevejde, snažila se zaparkovat v mezeře vedle mého vozu. Přitom ale nacouvala do třetího auta. Vystoupil jsem z vozu a chtěl paní navést, jenže ona si spletla rychlosti a přimáčkla mě k vozu. Při vystupování z auta mě pak udeřila dveřmi do hlavy. Víc už si nepamatuji.

Hlášení klienta:
Můj pes zakousl sousedce 3 slepice. Kdyby mi je náhodou dala, tak je schovám do mrazáku pro likvidátora.

Rozhovor s operátorem klientského servisu:
Operátor: „Požil jste před jízdou alkohol?" Klient: „Kdepak, z toho už jsem vyrostl. Ale když jsem byl mladej..."

Rozhovor s operátorem klientského servisu:
Operátorka: „A v jaké výši je škoda?“ Klient: „Asi 900.000 Kč...“. Následují tři vteřiny ticha. Klient: „Jste tam? Nebo jste z toho upadla jako já?“

Popáleniny na hýždích
Klientka byla v Řecku ošetřena pro popáleniny na hýždích, jejichž příčinou byl výbuch zapalovače, ke kterému došlo na pláži vlivem horka. Náklady na ošetření byly vyčísleny na 400€..

Kousanec v intimních partiích
Klient byl na třítýdenní dovolené v Karibiku, kde se s kamarády plavil na jachtě. Na volném moři (cca kilometr od pobřeží) se rozhodl vykoupat „na Adama“. Po chvíli ve vodě měl pocit, že se mu něco otřelo o tělo a začal cítit palčivou bolest v intimních partiích. Po návratu na jachtu zjistil, že má v oblasti přirození několik drobných kousanců. Vidět prý byly i stopy po zubech. Po vyhledání ošetření mu nakonec byla diagnostikována alergická reakce na pokousání neznámým mořským živočichem. Neobvyklý zdravotní problém pomohla vyřešit mast, kterou následně používal.

Vizitka autora

 

Michael Daněk

šéfredaktor projektu Drbna
kontakt: sefredaktor@drbna.cz

Liberecká Drbna je v pořadí třetím z regionálních zpravodajských webů projektu Drbna.cz

 

Štítky pojišťovny

 


 

Kam dál?

Město prodá Maškovku. Část peněz použije na opravu Varšavy

čtvrtek, 26. září 2013, 22:00

Pět milionů korun získá město Liberec prodejem budovy, ve které sídlí pizzerie Maškovka. Kupuje si ji sám majitel pizzerie. Část...

Levnější energii chce v online aukci dva tisíce Liberečáků

čtvrtek, 26. září 2013, 11:41

Možností zapojit se do aukce o levnější elektřinu a plyn v Liberci nepohrdlo necelých dva tisíce domácností. Je to nejvíc v celé...

Staňte se gurmánem. Jen v Liberci můžete studovat aristologii

úterý, 24. září 2013, 20:51

Liberecká univerzita jako jediná v Česku vyučuje umění gastronomie, takzvanou aristologii. Absolventi tohoto neobvyklého oboru...

 

Komentáře

 
 

O čem píše Drbna.cz

O2 chce od státu 106 milionů za služby pro postižené a budky

Největší tuzemská telekomunikační firma O2 požaduje od státu 106 milionů korun za poskytování univerzální služby a levnějšího volání pro zdravotně postižené za loňský rok. Nárokované částky prověří Český telekomunikační úřad (ČTÚ). Úřad to uvedl na svém webu.

Móda Orsay je díky Priceless Specials dostupnější, cashback zvýšen na dvojnásobek

Módní oblečení značky Orsay uhrazené platební kartou Mastercard nebo Maestro je od 22. srpna až do poloviny září mimořádně dostupnější. Stačí být členem věrnostního program Priceless Specials a získat dvojnásobně navýšený cashback v hodnotě 10 procent z každého nákupu u Orsay, partnera programu.

ODBORNICE: Vzdělávání nadaných v ČR je potřeba zlepšit

V ČR stále moc nefunguje podpora rozvoje nadaných dětí. Legislativa s podporou jejich vzdělávání sice počítá, ale školy s těmito žáky často neumí pracovat. Pro zlepšení situace by byla potřeba větší informovanost společnosti o této problematice a lepší vzdělávání pedagogů. Na dnešní mezinárodní konferenci Potřeba změny ve vzdělávání nadaných to řekla předsedkyně Společnosti pro talent a nadání Eva Vondráková.