Úterý, 2. ledna 2018, 15:24
O tom, že drzost některých volajících na tísňovou linku nezná mezí, se před nedávnem přesvědčili českolipští strážníci. Se žádostí o pomoc se na ně v pozdních večerních hodinách obrátil mladý muž s tím, že zlomil klíč v zámku a že potřebuje pomoc. Operátor mu sdělil kontakt na zámečníka, to ale muže nečekaně rozhněvalo.
„Když mu operační strážník řekl, že mu dá číslo na zámečníka, nejprve žádal pomoc od městské policie s tím, že si ji zaplatí, pak si zapsal číslo na non stop zámečnictví. Muž mluvil a žádal o sečkání, ale mezi tím operační přijal další hovor,“ shrnula mluvčí strážníků Eva Vlastníková.
Muž na druhém konci nedokázal přijmout fakt, že strážníci nemají prostředky k tomu, aby se do bytu dostali. Ačkoliv se zprvu zdálo, že se vše obejde bez dalších průtahů, nestalo se. „O třicet minut později se volající ozval znovu. Začal tvrdit, že mu operační nevyhověl, dokonce že ho poslal do …, ačkoliv on mohl venku umrznout,“ dodala mluvčí strážníků.
Třetí, závěrečný telefonát zveřejňujeme tak, jak byl nahraný. „Operační strážníci nemají lehkou službu zvlášť v případě, že se na ně obracejí lidé s nerealistickými požadavky,“ uzavřela Vlastníková.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.