Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.

Souhlasím
 

Cvičení v rýnovické věznici

úterý, 24. září 2013, 15:05
Foto: HZSLK/Zdenka Štrauchová
Požár v rýnovické vězniciPožár v rýnovické vězniciPožár v rýnovické vězniciPožár v rýnovické vězniciPožár v rýnovické vězniciPožár v rýnovické vězniciPožár v rýnovické vězniciPožár v rýnovické vězniciPožár v rýnovické vězniciPožár v rýnovické vězniciPožár v rýnovické vězniciPožár v rýnovické vězniciPožár v rýnovické vězniciPožár v rýnovické vězniciPožár v rýnovické vězniciPožár v rýnovické vězniciPožár v rýnovické vězniciPožár v rýnovické vězniciPožár v rýnovické vězniciPožár v rýnovické věznici
 

Napište nám

Nejčtenější

  • Policie zasahovala v libereckém dopravním...

  • Liberečtí policisté pátrají po třináctileté...

  • Pozor, v pondělí se opět uzavře průtah...

  • Nehoda před Libercem. Do odstaveného kamionu...

 
 

O čem píše Drbna.cz

Nemám pocit, že by tady byl ohrožen tisk, říká Andrej Babiš o zprávě týkající se svobody tisku

Opoziční strany souhlasí se zprávou organizace Reportéři bez hranic (RSF), podle které se v Česku zhoršila svoboda tisku. Kritizují hlavně to, že část médií přes svěřenské fondy vlastní premiér v demisi a předseda hnutí ANO Andrej Babiš. Piráti také varují před útoky politiků na veřejnoprávní média. SPD naopak tradiční média kritizuje, podle ní pošlapávají svobodu slova. Babiš v reakci na zprávu RSF řekl, že média jsou svobodná, a zkritizoval práci novinářů.

Jednání ANO a ČSSD by mohla pokračovat na úrovni předsedů

Schůzkou na úrovni předsedů by dnes měla pokračovat jednání o vládě mezi ANO a ČSSD. Premiér v demisi Andrej Babiš (ANO) i šéf ČSSD Jan Hamáček chyběli na středeční schůzce, kde jejich místopředsedové diskutovali o možném programovém prohlášení a koaliční smlouvě. Sociální demokraté také předložili ANO svou představu pojistek, které by měly zajistit rovnocenné partnerství.

Babiš žaluje slovenský list Nový Čas, žádá milion eur

Český premiér Andrej Babiš podal žalobu na vydavatele nejčtenějšího slovenského listu Nový Čas za článek z rozhovoru s bývalým příslušníkem československé Státní bezpečnosti (StB) Jánem Sarkocym, který Babiše označil za vědomého spolupracovníka StB. Babiš žádá omluvu a milion eur (25,4 milionu korun). Spolu s Novým Časem zažaloval i Sarkocyho, napsal dnes list. Babiš spolupráci s StB dlouhodobě odmítá. Slovenský soud letos v lednu v obnoveném líčení v souladu s loňským verdiktem ústavního soudu ale zamítl jeho žalobu, že je v archivních svazcích StB veden jako její agent neoprávněně.