Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Kampaň Ušij tašku, zaměstnej člověka překonává rekordy. Výtěžek pomůže lidem při hledání práce

 
pondělí, 25. září 2017, 14:33

Centrum Kašpar již počtvrté vyzývá lidi z celé republiky, aby se zapojili do kampaně Ušij tašku, zaměstnej člověka a ušili či jinak vyrobili tašku na nákup, do města nebo do společnosti. Výtěžek pomůže dalším lidem (nejen) při hledání té správné práce.

„Letos přicházíme s novinou. Usilujeme o zápis do České knihy rekordů a překonání rekordu v největším počtu ušitých tašek od nejvíce autorů a autorek. Všichni lidé, kteří nám tašku přinesou nebo pošlou na adresu Centra Kašpar, se stanou součástí nevídané akce. Svým darem podpoří myšlenku benefice a také přispějí k překonání rekordu,“ vysvětluje Petra Hottmarová, koordinátorka benefice.

Centrum Kašpar už 13 let pomáhá lidem najít práci, usiluje o rovné příležitosti všech zaměstnaných a zároveň prostřednictvím firemních auditů pomáhá nastavovat ve firmách prostředí vstřícné k potřebám kvalitních a loajálních lidí. Pomáhá také připravit mladou generaci pro úspěšný vstup na trh práce. Centrum Kašpar je průvodcem, pomocníkem a rádcem na cestě k dobré práci.

„Víme, že ne každý získává zaměstnání stejně snadno. Přestože je práce „přeci“ všude dost, realita a každodenní zkušenosti lidí, kteří nás vyhledávají, nám dokládají něco jiného. Nabídka volných míst neodpovídá potřebám lidí. Pomáháme lidem v rámci aktuální potřeby i v dlouhodobém horizontu změny, učíme je, jak efektivně hledat práci, pracujeme na posílení silných stránek, zvyšujeme kvalifikaci a zlepšujeme jejich postavení na trhu práce,“ říká Ivana Sulovská, zakladatelka Centra Kašpar.

Pomáhejte s námi! Ušijte tašku a pošlete nám ji do 20. 11. 2017 na adresu Centrum Kašpar, Kašparova 73, 463 12 Liberec 25. V listopadu tašky zpeněžíme na benefici v liberecké galerii Lázně a výtěžek použijeme na dofinancování projektu „Ten správný člověk na správném (pracovním) místě“. Ušijte tašku, sdílejte výzvu nebo přijďte 25. 11. na benefici do Galerie Lázně.

Tisková zpráva | Foto Centrum Kašpar
 


 

Kam dál?

Poprvé při oslavách Ještědu vynesli se sudy na vrchol i pět dětí

sobota, 23. září 2017, 15:10

Při tradičních oslavách Ještědu otestovali dnes novou adrenalinovou disciplínu. Spolu s pivními sudy vynesli rodiče v krosnách na...

Šéfa Krajské nemocnice v Liberci bude komise vybírat z osmi uchazečů

sobota, 23. září 2017, 11:07

Termín pro podání přihlášky do výběrového řízení na nového ředitele liberecké a českolipské nemocnice vypršel. V nejbližší době...

Astronomické léto vystřídá podzimní rovnodennost. I tak se ale vrátí...

pátek, 22. září 2017, 15:14

Přesně ve 22:02 středoevropského letního času začne astronomický podzim. Slunce vstoupí do znamení Vah a nastane podzimní...

Liberec chce mít přehled o lidech ve vyloučených lokalitách a na...

čtvrtek, 21. září 2017, 09:48

Kolik lidí je v Liberci vlastně na ulici nebo ve vyloučených lokalitách? Trpí nemocemi a mají vůbec svého lékaře? Na to vše by...

 

Komentáře

 

Napište nám

Nejčtenější

  • Policie pátrá po uprchlém vězni. Pomoci může...

  • Na Liberec míří další bouřky a silný vítr....

  • FOTO: Jeřábu za jízdy explodovala...

  • Do centra Liberce se vrací McDonald's. Novou...

Reklama
 
 

O čem píše Drbna.cz

V kauze týraného Marleyho padlo rozhodnutí. Viník dostal podmínku

Mladíka, který na videu týral štěně labradorského retrívra Marleyho, potrestal prachatický soud roční podmínkou. Navíc mu uložil zákaz konzumace alkoholu a návykových látek a v průběhu zkušební doby se musí podrobit psychologickému programu, který ho má naučit zvládat agresivitu. Rozsudek zatím není pravomocný.

Instagram spouští dlouhá videa, chce konkurovat YouTube

Novou sekci videonahrávek o délce až 60 minut spouští sociální síť Instagram. Jmenuje se IGTV a podle šéfa firmy Kevina Systroma je pro mobilní telefony vhodnější než kanál YouTube, informoval zpravodajský server CNBC. Instagram dosud umožňoval přehrávat videa trvající maximálně 60 sekund. Nová platforma prozatím poběží bez reklamy, kterou ale firma později nevylučuje.

Fastfood nabídl Ruskám odměnu za otěhotnění s fotbalistou

Moskevská pobočka amerického fastfoodu Burger King vyvolala v Rusku poprask reklamou, v níž slíbila lákavou odměnu Ruskám, které otěhotní se zahraničním fotbalistou. Oznámila to ruská média. Po protestech se společnost omluvila a kampaň stáhla. Rusko v těchto dnech hostí výkvět světového fotbalu na mistrovství světa, které pořádá jedenáct ruských měst.