Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Zákazník objevil v Bille prošlé sýry, stažení trvalo tři dny

 
úterý, 23. června 2015, 17:58

Přijde vám, že si z vás někdy obchodníci dělají srandu? Nám tedy ano. Dalším takovým důkazem je až neuvěřitelná historka od čtenáře Michala Kurimského, která se podle něho odehrála v Bille ve Švermově ulici. Tři dny upozorňoval zaměstnance obchodu na prošlé mléčné výrobky, až po několika dnech, podle jeho slov, došlo k jejich stažení.

Celá story začala minulý čtvrtek, kdy Michal Kurimský vyrazil na malý nákup. „Chtěl jsem si koupit bloček eidamu, ale bylo na něm datum spotřeby 15. června. Vím, že pokud je dobře skladovaný, tak se mu nic stát nemůže, takhle za pár dní, ale prodávat by se to už nemělo. Vzal jsem si jeden a upozornil jsem na to prodavačku. Ta mi ho dala za poloviční cenu a řekla mi, že jde hned do sekce mléčných výrobků, aby všechny prošlé eidamy dala pryč,“ řekl.

V ten moment ještě netušil, že jeho upozornění nejspíš nikoho nezajímá. „V sobotu jsem byl v té stejné Bille znovu a jen ze zvědavosti jsem nakouknul na bločky eidamu a co čert nechtěl, stále tam byla řada sýrů se spotřebou do 15. června,“ dodal.

Podle jeho slov následovalo to samé, co dva dny předtím. „Upozornil jsem na to tedy znovu prodavačku, která mi zavolala nějakou jinou "výše" postavenou prodavačku, které jsem vysvětlil, že jsem tam byl dva dny zpátky a bylo mi řečeno, že je z prodeje stáhnou, šla se tam tedy podívat a s neuvěřitelně překvapivým pohledem mě ujistila, že neví jak je možné, že tam je prošlé zboží a že ho samozřejmě stáhnou z prodeje.“

Chybovat je lidské a proto by se dalo čekat, že druhé upozornění stačí. Opak je pravdou. „V neděli jsem byl v té Bille znovu, šel jsem si pro "čínskou polívku". Nicméně, vzal jsem to kolem sýrů a k mému překvapení tam byly stále ty stejné eidamy se spotřebou do 15. června.“

Právě v ten moment nám čtenář Michal poslal fotografii a znovu, potřetí, upozornil prodavačku. „Opět se strašně divila, jak je možné, že mají na regálu prošlé zboží a chtěla je ode mě vidět, tak jsem tam šel s ní a ona je před mýma očima vzala a odnesla někam do skladu,“ uzavřel.

Na vyjádření jsme se zeptali vedení řetězce, které nám přislíbilo osobní setkání. To však během úterý odvolalo a zaslalo nám pouze strohé vyjádření zastupující agentury. „V prodejně Billa ve Švermově ulici jsme provedli interní neohlášenou kontrolu a žádné pochybení jsme nenalezli. Pokud opravdu došlo k popisované záležitosti, velmi se zákazníkovi omlouváme. Takové jednání by bylo jednoznačně v rozporu s přijatými standardy společnosti Billa,“ sdělil za vedení společnosti Jakub Velen a řekl závěrem: „V rámci šetření vzniklé situace jsme opakovaně proškolili personál prodejny. Současně dále zintenzivníme kontroly na všech prodejnách. Zákazníka prosíme, aby se s námi spojil. Rádi bychom mu osobně vyjádřili politování nad vzniklou situací a dodali mu požadované zboží v odpovídající kvalitě.“

 


 

Kam dál?

Liberec chce do údržby zeleně zapojit i obyvatele města

úterý, 23. června 2015, 10:29

O údržbu městské zeleně v Liberci se starají technické služby, které k tomu využívají i dlouhodobě nezaměstnané. Radnice se...

Šance zvířatům hlásí příval koťat v nouzi

pondělí, 22. června 2015, 21:11

S obdobím mláďat přichází na svět další koťata a štěňata. Jenže mnoho lidí neví, co s nimi, a tak jich mnoho končí na ulici....

Nejlepším výrobkem Libereckého kraje jsou sterilované patizony

pondělí, 22. června 2015, 19:06

Nejlepším výrobkem Libereckého kraje jsou letos sterilované patizony od soukromého farmáře Jana Vericha z Českého ráje....

 

Komentáře

 
 

O čem píše Drbna.cz

O2 chce od státu 106 milionů za služby pro postižené a budky

Největší tuzemská telekomunikační firma O2 požaduje od státu 106 milionů korun za poskytování univerzální služby a levnějšího volání pro zdravotně postižené za loňský rok. Nárokované částky prověří Český telekomunikační úřad (ČTÚ). Úřad to uvedl na svém webu.

Móda Orsay je díky Priceless Specials dostupnější, cashback zvýšen na dvojnásobek

Módní oblečení značky Orsay uhrazené platební kartou Mastercard nebo Maestro je od 22. srpna až do poloviny září mimořádně dostupnější. Stačí být členem věrnostního program Priceless Specials a získat dvojnásobně navýšený cashback v hodnotě 10 procent z každého nákupu u Orsay, partnera programu.

ODBORNICE: Vzdělávání nadaných v ČR je potřeba zlepšit

V ČR stále moc nefunguje podpora rozvoje nadaných dětí. Legislativa s podporou jejich vzdělávání sice počítá, ale školy s těmito žáky často neumí pracovat. Pro zlepšení situace by byla potřeba větší informovanost společnosti o této problematice a lepší vzdělávání pedagogů. Na dnešní mezinárodní konferenci Potřeba změny ve vzdělávání nadaných to řekla předsedkyně Společnosti pro talent a nadání Eva Vondráková.